True story

Börjar bli riktigt trött på bittra människor nu alltså. Finns allt för många och det gör att man själv blir smittad har jag märkt av. Tycker att det är skittråkigt att alla är så hypade över sig själva hela tiden och skiter i sina nära. Det är så himla viktigt att JAG har de bra, men alla runt omkring skitr jag fullständigt i. Så har jag känt ett bra tag från olika håll nu. Man sitte roch planerar andras födelsedagar hit och dit men själv får man knappt ens ett grattis? Jag förstår inte riktigt grejen.

Och en sak jag också stör mig på är mig själv lite. Jag vågar inte vara mig själv, jag vågar inte alltid säga vad jag tycker och stå för saker. Eller så håller jag bara tyst. Nu är de fan slut med det. Nu ska livet bli roligare och jag ska njuta av det och faktiskt ha kul!

Så om personer inte börjar visa lite respekt och hänsyn så tänker inte jag heller göra de. Ni kan ha det så jävla kul, men inte med mig. Skiter ni i mig så skiter jag i er. Tänker inte göra något för någon annan innan folk förstår att det inte är kul när man bara får mesiga meningar och knappt syns. Man ska inte behöva känns sig nertryckt av sin närastående, det är faktiskt ni som ska göra livet värt att leva!

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: