Fredag 30 Mars

 

Vaknade vid 10:30 tiden idag och kände för att ta en promenad med hunden. Så när jag hade varit på toa och kom ut så var P påväg upp, vilket inte händer allt för ofta så jag blev lite chockad. Vi tog iallafall en promenad sen gick vi till ica och handlade lite brunch. Det blev mackor med skinka & avocado, bacon  & ägg och smoothie och till de satt vi oss och kollade på The walking dead.
Nu på dagen har vi inte gjort så mycket, jag har sökt lite jobb. Ska börja skriva en lista snart också på vad jag sökt eftersom att jag ska till arbetsförmedlingen snart och redovisa. Sedan har jag även hunnit klicka hem ett par sjukt snygga jeans shorts som jag spanat på länge nu.

Pussis!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: