Blä!

Jag sjukt jävla trött på det här nu! Vakande imorse och gick ut på balkongen och såg mig i spegeln och tänkte vafan är de här? Ska jag verkligen gå med rött/orange hår?! Sen ringde pappa och frågade oom jag skulle med och handla eftersom att jag ska baka imorgon, sen hör man mamma i bakrunden som säger att de bara kommer bli tjafs om min bror ska med eftersom att jag har färgat håret. Aa men kul då vill jag ju verkligen åka med... Så nu ska man sitta här hela jävla dagen och vara hungrig och vänta på att en viss person ska vakna.
Det här är bara för mycket. Jag skiter i att fylla år det blir alltid problem och fuckar upp sig varenda jävla gång. Jag kan baka så kan mormor och farfar få komma thats it.
Åååh FUCK OFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: