21 Mars 2012

Vilket härligt väder! Men dock vakande jag och kände mig hänging och snuvig. Känns som om jag är förkyld på högra delen av ansiktet, skit skumt. Men har gjort lite nudlar, kollat på Lyckan i LA och ska snart börja göra mig iordning för jobbet. Påvägen hem tänkte jag smita in på H&M. Såg att de hade fått in jättefina och enkla bas t-shirts och en jättesöt klänning som jag hade tänkt kika på. Efter det ska jag hem till hjärtat och ta ett bad tror jag. Måste försöka tvätta ur hårfärgen lite, hehe. Och sen blir det nog bara mys på kvällen. Hoppas de är varmt lite senare också så man kan ta en lång promenad med hunden, skulle vara skönt.

Nu ska jag sminka mig och klä på mig. Hörs om några timmar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: