19 Mars 2012

20 år idag, woho!
Började dagen med att åka till frisören och fixa om mitt hår + klippa av det en bit. Blev väldigt mörk men fick bort det röd/orangea så är himla glad för det. Men vi kollade på färgkartor och jag hittade en skisnygg färg som jag skulle vilja ha i hela håret ev. slingat men nu är de alldeles för mörk för att de ska fästa. Men, ska slinga med den färgen nästa gång och eventuellt en gång till efter de och sen när den frägen börjar ta över ska jag låta mitt hår VILA och spara ut de.
Efter de åkte jag hem tog en lååång dusch och fixade mig lite. Sedan kom hjärtat och vi tog en promenad och sen kom de lite folk och då åt vi middag och sedan blev det fika. Fick jättefina presenter av Amelie, blev riktigt glad. Fast vi bara träffats kanske 3ggr så är det som att hon känt mig aslänge för hon prickade grymt rätt. Fick ett armband jag letat efter, en tröja från gina som kommer bli sjukt snygg till shorts i sommar och sedan en showergel från Bodyshop. Av Niclas och Siet fick jag ett presentkot på H&M och blommor och sedan fick jag pengar som jag ska spara till en telefooon!
När alla hade gått så stannade Farfar kvar en stund och vi satt i soffan och pratade och sen körde pappa mig hit.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: