Onsdag 4 April

Hej bloggen!!! HAHA
Idag började jag min dag med en god frukost, sen kollade jag lite på 24 och sen åkte jag iväg till Farsta med svärmor och hjärtat. Hade lite ärenden till banken, fixade äntligen min kod som gick på 2 sek och var superduper enkelt. Sen ringde mamma och sa att jag hade fått min skattesedel, ÄNTLIGEN! Och sen ett paket att hämta ut så vi åkte hem till mig och hämtade allt sen fick jag ett sms om att min shorts från ginatricot hade kommit så hämtade allt så en gång och det satt suuuperba! Känner att denna dag blev helt grym. Mycket bra som hänt som gjort mig glad.

Efter de åkte vi och handlade sen hem och lagade mat. Efter de har jag hängt vid datorn sen tog jag en dusch och nu sitter jag här och kollar på de allra sista avsnittet av One Tree Hill ever! Jag vill verkligen inte att de ska ta slut. pausar hela tiden och gråteråt varenda liten grej... Sjukt! Men det är så undebart bra. Imorgon ska jag jobba sen ska pappa komma och hämta mig sedan ska vi till Farsta och köpa en TELEFOOON! Fan, kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet, kommer bara vilja att klcokan blir 17:00!

Jaja, nu ska jag kolla klart sen blir det BB och massa mys!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: