6-8 Januari

I fredags så hjälpte jag Pappa ännu mer på firman. Vi handlade  massa socklar, foder och spik. Sen socklade jag den stora ytan medans han började lägga golvet på toaletten. Tanken var att vi bara skulle vara där en stund och fixa lite men vi kom inte där i från för ens klockan var 18:00. Då åkte vi och handlade lite sen släppte han av mig hemma hos P.

Igår gjorde jag inte mycket, sov ut riktigt ordentligt. Sen gjorde jag och sötnosen lite lunch sen satt vi framfr datorn och kollade på Prison Break. Lite senare gick vi och handlade mat och lite gott till kvällen sedan spenderades resten av kvälen framför Gladiatorerna.

Nu håller jag på att gör mig iordning. Har duschat och sminkat mig så nu ska jag bara fixa hået sen ska jag bege mig mot bussen. Ska till Farsta en sväng och möta upp Camilla. Vi ska kolla lite och ta en fika. Sen får jag ser vad som händer och sker, nu måste jag rusa!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: