What doesn't kill you makes you stronger

Har helt glömt bort att skriva lite här kom jag på, eller har jag varit för lat? Mest troligt. I lördags var jag iallafall på 40-årsfest låter lame men hade grymt kul med härliga personer! Hemvägen var lite mindre kul, har aldrig varit så kall i mitt liv, ändå hade jag mycket kläder på mig. Det var fan -19! Hemskt var det, det gick knappt att andas utan att det gjorde ont. Fifan.
Igår så tog jag de lungt sen åkte jag hem till Millane på kvällen och hängde med henne och Saga ett tag. Idag åkte jag och Mills till Arbetsförmedlingen och fixade lite grejer och efter de blev de en sväng i Farsta följt av Pizza och skitsnack.

Nu har jag nyss kikat på Sofias änglar och tårarna har sprutat, älskar detta program det är så satans fint men så otroligt sorgligt. Önskar att jag kunde göra något för allihopa som har det svårt.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: