Tankar

Fick sjukaste rycket nyss. Känner mig på asbra humör, har kollat på gamla bilder och lyssnat på gammal musik och blir så taggad på livet typ! Känner verkligen att jag vill ta vara på min ungdom. Man är ju inte forever young även om det ksulle vara helt underbart. Men vill träna, äta nyttigt och må bra helt enkelt! Vill ta tag i allt och bara leva i nuet. ÄR TAGGAD PÅ ATT LEVA LIVET! Vill vara glad hela tiden fast saker går åt helvete. Vill verkligen ta vara på tiden och umgås mer med Emilia också. Har så himla kul med henne och hon får mig verkligen på bästa humöret ever! Nu ska det fan bli ändring på ett och annat. Nu börjar jag leva igen. Och för att vara lite ytligt mitt i det djupa så vill jag färga håret mörkare och göra en liten makeover, kanske till och med klippa mig lite mer! Åh, tagg tagg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: