15 Februari

Gick upp klockan 07:00 idag för att gå till läkaren, vilket var helt jäkla onödigt. De måste tycka att det är underbart att lura oss ungdomar på pengar och tid. Är lite irriterad för det, men what to do. Tog sedan en morgonpromenad med Millis, det var jätteskönt. Sen när jag kom hem körde jag lite träning sen blev det en stor frukost med ägg, mackor, avocado, juice och te!

Kollade nyss på de nya Pretty Little Liars avsnittet, så grymt och spännande. Längtar tills nästa tisdag. Nu ska jag hoppa in i duschen, slänga på lite smink och hitta på något med Millanesoppan. Sen ska jag eventuellt hämta ut mitt skörp idag om de känner för att komma. Sen ska jag hem till min sötnos!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: