Torsdag 15 september

Svårt att hålla reda på vad det är för dag när man är ledig. Alla dagar känns som långa trista måndagar. Men, idag ska jag få saker gjort har jag bestämt mig för! Är ju uppe i god tid eftersom att jag åkte med P imorse.
Så det första jag ska göra nu är att göra en riktigt stor frukost, efter det ska jag ge mig på min stora garderob, rensa HELA från skit och vad jag nu har där inne och sen ska jag bygga om den en aning. Efter det så ska jag gå igenom alla andra utrymmen i mitt rum och rensa och städa. Sen ska jag även få bort den feta tvn som står och skräpar på mitt glov.
Hoppas dehär inte tar allt för lång tid för sen blir det dusch och sen hitta på något skoj med Millan!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: