FUCK IT, FUCK YOU, FUCK THAT

Är så otroligt trött på att bli anklagad för saker och ting, att bli lurad och utnyttjad! Jag orkar fan inte mer!!! Vill bara ha ett fast jobb som jag trivs med nu med en gång, jag vill flytta till en fin liten lägenhet och fixa om och göra den till precis som jag vill ha det. Sen vill jag bara tänka på mig själv och må bra och vara lyckligt! Är så jävla trött på allt nu! Fick detta utbrott av en ren skisak igentligen men den blir stor när man har så mycket annat som bara ligger och väntar på att få komma ut!
Beställde en ring som jag lääänge har velat ha som är jättesvår att få tag på. Och velat fram och tillbaka om jag ska köpa den eftersom at jag inte har så mycket pengar att leva för länge till. Och så fick jag hem ett paket igår som var uppskuret och ingenting låg i. Jag blir så jävla arg! Och posten gör  inte tt skit åt saken och sen blir jag anklagad av säljaren att jag har fått ingen och att jag ska njuta av den och fortsätta lura andra!?!? Asså vad finns det för jävla människor i detta jävla bananland? Är fruktansvärt trött på dehär mellanmjölkslandet!!!
Men som sagt det finns TUSEN andra saker som gör mig så jävla ledsen och arg!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: