15 November

Vad segt den här dagen går eller är det bara för att jag har varit uppe och rört på mig sedan 06:30 imorse? Måste vara de. Tog bussen kvart i sju imorse och vara hemma halv åtta. Och här hemma var det full rulle på barnen. Ängla började senare idag så mamma åkte och lämna Nelia så tog jag Ängla till skolan senare. Efter de blev den en lång sväng i Globen, tog en chailatte för att värma upp mig och sen kikade jag lite. ittade vekligen MASSOR som jag bara ville råffa åt mig, men eonomin tillåter inte rikgit det, så fick nöja mig med en blus!

Nu tänte jag bara slå på en film och koppla av lite, sen ska jag göra mig iordning och möta upp hjärtat vid kvar i 5!



eeh, försöker vara nyttig. Ganska bra början!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: