10 November

Hoppade precis ner i sängen och knäppte på värmedynan för magen, så skönt och efterlängtat! Gick ut vid 19:00 tiden med Milllis och vi satte och och bara prata och prata och sen var klockan helt plötsligt 21! Haha, tiden rinner verkligen iväg när man har det trevligt :) När vi började frysa så tog vi och knatade ner till ICA och köpte lite gott te och sen gick vi hem.
När jag kom hem satt jag på lite te, tog fram pepparkakor och tände massa ljus och satt mig i soffan med mamma och pappa. Känns som evigheter sen jag bara satt och kollade på tv med dom, måste vara hemma oftare känner jag.. Det är så skönt att få lite egentid och bara kunna vara en pling ifrån bästis!

Nu tänkte jag slå på ett avsnitt av OC och sen blir det väl sova. Ska städa hela mitt rum ordentligt imorgon + tvätta fönsterna så jag kan sätta upp miann gardine roch göra det lite cozy här inne. Sen ska jag ta och göra lite ansiktsmask, måla naglarna och sånt man typ aldrig hinner i vanliga fall, haha!



<3<3<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: