Tell me why

Känner mig lite nere just nu. Det är väldigt mycket i skolan just nu men samtidigt är det inte så långt kvar till studenten och det känns väldigt, väldigt skönt.
Annars så är jag ganska trött på att de alltid ska krångla när man beställer hem aker från internet. Men hoppas att båda klänningarna kommer snart skulle vara skönt att bocka av det.

Och det tyngsta som ligger och trycker just nu är morgondagen. Först är det skola sen är det urnsättning för min älskade farmor... Jag orkar inte ens tänka tanken på att hon ska ligga i en una långt ner under jorden och att de här är ett sista farväl. Har en stor jävla klump i magen för morgondagen. Livet är så sjukt orättvist ibland..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: