Lördag 7 maj

Idag fyller min fina Farfar år så idag har jag tillbringat förmiddagen hemma hos honom med bullar & tårta! De har varit otroligt skönt väder idag så vi har suttit på altan och haft det skönt. Dessvärre har jag fått världens allergichock! Har nyst mer än 10 ggr på raken och de kliar i ögon och hals och näsan rinner för fullt. Verkligen inte kul..

På eftermiddagen så fick jag skjuts till lotten där jag grillade tillsammans med sötnosen och hans familj, så jävla gott! På hemvägen blev de en sväng förbi mig och hälsa på där även mina brorsbarn var & sen åkte vi hem till pojken igen. Så nu ska jag fixa lite medans han är ute med hunden, sen blir de lite missade BB-avsnitt sen en film!

Pussis!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: