Torsdag 9 juni

Just nu ligger jag i sängen ganska så nyvaken och trött. Vaknade en timme innan jag skulle upp för att dom håller på och stökar här utanför.

Men hur som helst, efter jobbintervjun igår åkte jag förbi skanstull och köpte en skjorta till mig och sen hittade jag två fina saker till hjärtat som jag sedan mötte upp innan han skule iväg till läkaren. Efter det gick jag hem och fixade lite och sen åkte jag och Emilia och solade och sen på kvällen fixade jag iordning mitt rum lite.

Idag är det dagen innan studenten. Det känns som att vi har fått vänta sålänge medtankte på att vi harvarit lediga i 1 ½ vecka nu så det känns inte som jag tar studenten imrorgon. Jag vill vara taggad, som jag var förut. Men det kommer väl.
Idag är det iallafal studentlunch klockan 12:30. Ska börja fixa mig snart för jag måste åka in till stan innan och köpa lite grejer!

(cp inlägg, förstår inte själv vad jag skrivit, helt rörigt!)





LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God morgon! :) <3

Hoppas att du har sovit gott! Jag sov som en princessa :D Fast nu börjar jag bli lite yr i huvudet :(.... BLÄ!

2011-06-17 @ 11:26:28
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: