Semester

Äntligen! Som jag har längtat efter denna dag och nu är den äntligen här. En veckas semester kanske inte låter så märkvärdigt, men tro mig - den är så sjuuukt välbehövd! Tråkigt nog fick jag veta igår att min älskling inte kan vara ledig samma vecka som mig men han har iallafall ledigt i helgen och en dag i veckan, och det är alltid något så då får man passa på att göra nått skoj. Och sen kommer Emilia äntligen hem snart också! Woho!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på denna vecka, måste passa på att göra lite iaf. Tanken var ju Öland.. Hm, men ska iallafall kanske kanske dra till Gekås med mamma o pappa någon dag i veckan och då blir vi troligen bprta 2 dagar ungefär om vi nu hittar något hotell som inte är fullt.

Nej, nu ska jag och sötnosen slå på Arkiv X och äta upp våra bästa vänner för ikväll, B&J! HAHA!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: