Lördag 2 Juli


Oj, har inte bloggat på väldigt, väldigt länge nu så kände att det var dags nu medans jag ändå har lite tid för en gångs skull. Sist jag skrev så stod studenten så var det bara en dag tills studenten var och jävlar vilket underbar dag. Fint väder & allt vart toppen. På kvällen blev det utgång med klassen och dagen efter mådde man som man förtjänade och inte nog med det fick jag världens ångest för livet, har alrig varit så nere tror jag. Alla tankar bara snurrade, det kändes som ett slut på allt, jättemärkligt. Men nu är jag bättre, har börjat jobba så därför har jaginte alls mycket tid till att sitta här och häcka mer än kanske någongång på helgen. Men ska försöka skriva lite på kvällarna.

Helgen då. I fredags slutade jag 15:30 och åkte raka vägen till sötnosen och vi tog de lungt. Åt gd mat och handlade gott och slog sedan på en film och sen somnade jag och sov riktigt bra.
Idag gick jag upp vid 9:30 och fixade mig och åkte in till stan och mötte upp Camilla. Vi drog runt lite i affärer och shoppade lite sen blev det glass vid vattnet. Det ha rju varit så jäkla skönt väder idag, helt otroligt. Hoppas det blir lika fint imrogon då jag och hjärtat ska på Redbull lådbilsrally.

Nu ska jag måla klart naglarna och sedan blir det filmmys!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: