Wonderful life

Har fixat om bloggen en aning. Tanken är att jag ska börja blogga lite mer, vi får se hur det går med det!

Igår var iallafall jag och sötnosen i stan en sväng. Jag hade en bonuscheck på 100:- från H&M. Så jag passade på att köpa en tröja jag tittat på och sen fick det bli ett par svarta enkla ballerinaskor tills i vår/sommar! Tänkte slänga upp lite bilder i ett annat inlägg senare.

Idag då, jo jag var nyss ute en sväng med hunden. P är och handlar med sin mamma och varken jag eller nalle kunde följa med då dom fått bilrutan inslagen där bak så de är både kallt och fullt med massa glas därinne. Well, well, nu ska jag ta och plocka undan lite i rummet medans jag väntar!

TTYL





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: