Lucia, bullbak & julklappsklämmning

Asså får damp! Vet inte hur jag ska börja ett inlägg? Vad ska min första mening vara?!

Idag har jag iallafall lämnat barnen som vanligt på mogonen och sen har jag spenderat dagen hos Emilia med bullbak och julmust! Fick även klämma lite på mina julklappar, gissa om man längtar nudå!? Skit också.. haha.
Vid 15 kom pappa och hämta mig och då pkte vi till Nelias dagis för att titta på hennes Luciatåg. Så jäkla söt så man få tårar i ögonen! Sen var Luciakronan lite stor så den trilla ner i mellan åt och gud va kul de såg ut! Sen gav hon upp och slängde den framför fötterna haha underbara unge!

Nu ska jag spela lite fruit ninja sen blir det väl sängen ganska snart.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: