Julhandling

Mötet på arbetsförmedlingen idag gick bra, Fick lite tips och så. Sen ska jag på ett intrudtionsmöte nu på fredag. Så nu ska jag verkligen slipa mitt CV som fan och fixa bild så det är helt komplett. Sen ska jag även göra ett personligt brev som inriktar sig på ett affärsbiträde jobb och hoppas att man får nått innan jul, skule vara guld.
Var klar med mötet vid halv 12 så då tog jag mig en tripp till centrumet och inhandlade en del julklappar och födelsedags presenter till min bror och hans tjej som fyller år imorgon.
Har en sak kvar till millis att inhandla sen är jag helt klar med henne och sen är de lite smått till familjen också. Men har en del klart iallafall.

Nu blir det mat och sen film och lite gott!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: