3-4 december

Halloj!
Igår var en riktigt lyckad dag. Började med lite lek men barnen sen åkte vi hem till bror och hans tjej som fyllde år. På samma dag, hur coolt är inte de liksom? Vi var där vid ett och fikade och hade de allmänt bra. Sen skulle alla vuxna åka hem så jag stannde med mina bröder och deras tjejer. Är så van att jag alltid brukar ha P med mig men den här gången fick jag vara Jerry då han jobbade.

Vi började kvällen med lite cider och drinkar i soffan. Sedan beställde vi pizza och sen fixade vi oss lite innan vi tog en taxi till söder där vi spenderade resten av kvällen, hade grymt kul!
Åkte sedan taxi hem till min bror där jag, han och hans tjej spenderade natten sen imorse blev det brakfrukost! Mår föresten toppen idag, inte en gnutta bakis vilket är helt sjuk har itne druckit så mycket på väldigt länge.

Annars idag har jag pysslat lite med barnen, ätit donken och kom hem till P för en liten stund sedan. Nu ska jag tvätta av sminket och bara krypa ner och kolla på en film.

Laaater!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: