28 December

Gårdagen spenderades hemma med småttingarna, sedan mötte jag upp pöjken. Vi pkte in till stan en sväng. Bytte mina skor och shoppade lite. Efter det åt vi middag och sen åkte vi hem och kikade på film och somna tidigt.
Idag så vaknade jag vid halv 11 tiden. Då satte jag ingång och städade P:s garderob från grunden sen fik han rensa bland alla kläder. Slänga lite och ge bort lite. Sedan på dagen så pkte jag ochmötte upp Emilia, vi tog en sväng till Farsta och shoppade lite. Fick med mig trosor, BH, armband örhänegn och ett nagellack. Perfekt. Hittade ven en sjukt snygg klocka inne på Glitter som nite skulle sitta helt fel på min arm. Men jag vet inte, ska jag verkligen slösa? Ska ju iof gullrta lite med Pappa imorgon så får vi la se vad som händer och sker.

Nu ska jag kika på riset, sen blir det middag. Tandorikyckling med ris. MUMS!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: