25 December




Idag har jag inte gjort någonting. Det har varit en riktig slapp-dag! Men fy så tråkigt det har varit, finns inte så mycket att göra direkt. Men Åt iallafall middag för en liten stund sen och det blev lutfisk & potatis. Inte helt fel.
Nu i skrivande stund sitter jag och kikar lite på KICKS hemsida. De har smygstartat med mellandagsrean så jag tänkte betälla hem en äppglans eller två och lite toffsar och klämmor.

Imorgon jobbar min pojk. Så jag vetinte vad som händer mer än att jag ska gå upp kl. 7. Funderar på att ta en tripp till stan och kika lite på rean. Även fast jag ska dit på fredag.
Ska iallafall köpa ett gelekit + en ordentlig sax. Hade tänkt att göra mina naglar lite nyårsfina nu i veckan!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: