21 December

Vilken jäkla intensiv morgon dett har varit. Jag och P låg och prata gamla minnen så vi somnade inte för ens 3 inatt, så det var jäkligt surt att kliva upp kl halv 7. Det känns verkligen som att mina ögon är sånna där spelkulor som rullar runt, haha.
När jag kom hem imorse satte jag igång att göra frukost och slå in min pappas presenter. Sen väckte jag mina föäldar och sa att frukosten stod på bordet, sen fastnade jag och Pappa framför något spel med hans Ipad. I övrigt så har jag slagit in lite paket hann inte klart med alla, men alltid. Nu tänkte jag smita ner till P en stund och sen ska jag städa mitt rum. Sen vet jag inte om vi ska åka iväg en sväng och köpa mat och sista julkapparna. Ska iallafall försöka hinna med att byta julklappar med Millis idag, längtar.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: