16 december

Idag har jag varit och klippt mig. Klippte av 6cm så nu känns de otroligt kort, men trivs ganska bra. Skönt att blir av me de hår som inte har något pigment kvar. Nu är de bara se hur änge jag klarar av utan att färga de. Funderar på att köra med färginpackningen tills januari janske och sedan tona de en aning mörkare. Ha en utväxt på typ 2-3cm men den syns inte alls mycket så de är skönt!
Efter klippningen så mötte jag upp Mills i gullmarspaln sedan drog vi vidare till stan. Köpte sista julklappaen till henne. Sedan kikade jag efter en klocka till mamma. Men kom hem med ett linne och en mössa till mig. Ska åka iväg med pappa och köpa klockan någon gång i helgen eller i veckan.

Imorgon jobbar P så jag åker med honom hem sen bir det julbakning!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: