14 december part2

Nu ska jag blogga lite bara för att Emilia påstår att jag gör ett inlägg i veckan, vilket inte stämmer!

Ikväll så ska jag bestämma mig för om jag ska köpa en jacka eller ej. Det är inte direkt en varm jacka så jag får se hur jag gör. Men den är så jäkla snygg så kanske måste ändå. Sen ä P ledig imrogon så det blir en riktig sovmorgon för mig imorgon. Men ska åka och hämta Änga lite tidigare fr har ovat henne de. Ska hjälpa henne klart med hennes lilla ängel som hon håller på och sy och pyssla ihop. föresten så hjälpte jag henne lite med de idag och när hon sydde så varnande jag henne för att sticka sig på nålen och vad gör hon? Den åker in MINST 5mm i hennes tumme och jag håller fan på att svimma och väntar på hennes skrik. Men, de ändå som kommer ut är: Åh, Emma kan du hjälpa mig? Så jag drog ut den och sen fortsatte hon. Haha sötisen.

En annan härig ak jag måste dela med mig av för att sukta en viss person är att jag tvinga min mamma att göra jukskinka imorgon eftersom att jag ska sova hemma. Ah, längtar ihjäl mig! Jag vet att du vill haaa ;)

Aja nu ska jag smyga in i köket och sno en glass från svärmor lilla HAHAHA var tvungen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: