1 December

1 December redan? Tiden bara springer iväg.
Idag är jag så himla trött! Gick upp vid halv sju och åkte hem med P så var hemma vid halv åtta tiden. Då va det bara att hoppa in i duschen och börja fixa sig för att sedan åka till gamla jobbet. Var där i drygt två timmar, hälsade på, åt lunch och patade med en kille från YIT.
Efter det åkte jag hem och mötte P på hans lunch, sen åkte jag till Globen och mötte mamma för att titta på födelsedagspresent till Niclas och julklappar. Sen nä jag kom hem fixade jag lite paket sen mötte jag upp hjärtat för att åka hem till honom, posta paket och äta middag. Så nu sitter jag här, äter lite godis och tänkte gå och tvätta av sminket och lypa ner i myskläder och kolla på ett avsnitt av Vampire diaries!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: