Helg

Skäms typ över att skriva. Glömmer alltid bort och sen helt plötsligt skriver jag. Men men. Har jobbat hela veckan och den har gått otroligt fort och varit riktigt rolig. Igår var jag och sötnosen så trötta så låg i sängen nästan hela dagen och sen åt vi god mat och sen tog vi oss till affären i spöregnet på moppen, det var lite kul haha. Sen handlade vi massa gott och la oss och kollade på film.

Idag vakande jag med världens hemskaste huvudvärk. Men när jag hade ätit och duschat så försvann den. Då pkte vi till ett thaiställe och satt oss ute och åt. Sen drog vi in till skanstull och handlade lite. Köpte en tröja, och en ring.

Nu har vi precis ätit och ska börja fixa oss lite, vi ska hem till älsklingens syster och umgås lite med hennes pojkvän och deras vänner. Får inte bli allt för sent bara, ska ju jobba imorgon :(






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: