13-14 augusti

En vecka sen sist. Dålig jag är. Men men, sist jag skrev hade jag varit på grönan och det är precis vad jag gjorde igår också. Var där med Camilla och det blev en galet rolig dag. Vi åkte ALLT. Jag höll dock på att skita ner mig i kön till insane men när den var gjord så var det bara att tuta och köra.
Vi åkte hem runt 10-tiden och sen kom sötnosen och hämtade mig, vi satt oss på balkongen ett tag innan vi hoppade i sängen.
Imorse ringde klockan lite innan 7 eftersom att hjärtat skulle upp och jobba så jag åkte med honom och åkte hem och la mig och mysde med brorsbarnen.

Nu blir det en dusch och lite fix sen drar jag och äter lunch med min kärlek sen blir det stan med Millis! ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: