Intressant

DITT LIV
Vad heter du? - emma
I mellannamn då? - josefina
Vart bor du? - stockholm
Trivs du där? - ja det gör jag
Brukar du läsa horoskop? - ja, de är min absoluta favorit sysselsättning på tåget/bussen
Har du körkort? - nej
Äger du några converseskor? - ja, 3 st
Har du några djur? -  nepp
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder, mat & annat onödigt skit
Senaste konserten? - vet inte
Brukar du vara full? - inte brukar, nä
Antal kuddar i sängen? - 4 st
Kan du baka bullar? - om jag får ett recept till hjälp så skulle det nog gå, kanske
Bläck eller blyerts? - beror på
Mc donald's eller burger king? - känner att jag nog blir tvungen att skriva donken här.
Är du allergisk mot något? - yes, stenfrukter, pollen & nötter
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - röd gillar jag mest
Vad åt du till frukost idag?  - te, macka
Hur ser du ut idag? - trött & sliten
Nästa mål i ditt liv? - skaffa mig ett jobb
Vad såg du senast på tv? - en unge i minuten
Hur svarar du i mobilen? - hej det är emma/hallå
Vem ringde du senast? - peter
Antal timmar sömn inatt? - 6-7 kanske
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - bregottsmör, ost, skinka, paprika

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: peter
Såg dig gråta: pappa kanske
Fick dig att gråta: min födelsedag
Du gick på bio med: peter
Du gick på stan med: mamma
Skällde på dig: oj de vet jag inte
Skickade ett e-mail till dig: är väl nåt skit från facebook eller liknande

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja, skulle inte säga det annars
Bråkat med ditt husdjur? - haha nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - det vetifan

SAKER
Tar du droger? - nej
Dricker du juice och läsk? ja
Vad är du mest rädd för? - ensamhet & vidriga insekter
Vart vill du gifta dig? - på en vit fin sandstrand utomlands eller i en stor & fin kyrka 
Vad hatar du verkligen? - överlägsna personer
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja
Är du ett hälsofreak? - skulle jag inte påstå haha

STUFF
Är du ensam nu? - ja
Några piercings/tatueringar? - naveln
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - sånna som man inte vill ska fastna där
Vill du gifta dig? helt klart

FAVORIT
Rum i huset? - mitt eget rum
Typ av musik? - väldigt blandat
Månad? - alla sommar månader

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej
Köpt någonting? - nej
Varit sjuk? - ja som fan
Träffat nån ny person? - ja
Saknat någon? - ja
kramat någon? - ja

SENASTE
Låt du hörde: - Britney Spears - hold it against me
Film du såg: - himlen är oskyldigt blå 
Mat du åt: - pannbiff, potatis, sås & lingonsylt
Gången du åt en 7-Eleven korv: - det har jag aldrig gjort
Människa du slog: - måste varit emilia haha
Längsta bussresa? - till öland
Irritation: - säger samma som där uppe - överlägsna personer, usch




emi

Haha ! När slog du mig liksom ? :P

2011-04-12 @ 21:12:54
URL: http://passionfor.blogg.se/
emi

7 då ...

2011-04-13 @ 13:09:35
URL: http://passionfor.blogg.se/
Therese

sv: Hej! Jag köpte dom på tradera :) vet inte om dom finns att köpa på någon hemsida längre..

2011-04-13 @ 20:42:17
URL: http://llundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: