-

Usch, just nu är jag faktiskt lite arg. Eller lite vet jag inte. Men vad fan.
Det är då mösspåtagning imorgon, men hittar jag nått att ha på mig? NEJ! Då pratar jag inte nått speciellt utan bara något att ha på mig. har haft ett par sånna här dagar nu när allt bara känns fel, inget sitter bra och man känner sig inte speciellt fin heller. Är så trött på de, blir nere helt enkelt.

Och sen är det en annan grej, vad är det med alla tråkmånsar egentligen? Vem vill inte bli firad på sin födelsedag? Vem vill inte fira någons födelsedag? Vem vill inte göra en stor dag riktigt stor? Vem tar inte firande seriöst?!
Alltså livet är inte hur långt som helst... ska man sitta när man är 70 utan minnen? 

Vet inte hur jag ska formulera mig... Känner att jag tappat lusten för allt.




emi

Men usch vad tråkig han är !

2011-04-28 @ 20:16:57
URL: http://passionfor.blogg.se/
Anonym

De e typ inte han, utan mamma o pappa ba men de e väl inget spec, fira båda sakerna samma dag... Men nej de vill jag ju inte de är ju inte lika kul och sen är jag så sur för att dom inte har gjort nått för mig, kände mig seriöst helt bortglömd på min egen födelsedag

2011-04-28 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: